۳ آبان ۱۴۰۳، ۲۲:۵۸

امشب؛

تشدید فعالیت سامانه بارشی در استان سمنان/ جاده‌ها لغزنده شد

تشدید فعالیت سامانه بارشی در استان سمنان/ جاده‌ها لغزنده شد

سمنان- همزمان با بارش شدید باران و تگرگ، اکثر جاده‌ها به خصوص در مناطق مرتفع استان سمنان لغزنده هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با شامگاه پنجشنبه اکثر نقاط استان سمنان میزبان بارش باران و تگرگ است و در نتیجه جاده‌ها به خصوص در مناطق مرتفع و کوهستانی مانند آهوان، خوش ییلاق و توسکستان و فولاد محله و … حالت لغزنده پیدا کرده است.
کاهش دید به دلیل بارش باران و همچنین مه آلودگی از دیگر پدیده‌هایی است که امشب در جاده‌های مرتفع استان سمنان رخ داده و به مردم توصیه می‌شود که در صورت عدم اضطرار، راهی جاده‌های کوهستانی استان نشوند.

آبگرفتگی معابر برون شهری همچنین باعث کندی در تردد خودروها هم شده است در این حالت به رانندگان توصیه می‌شود که از عجله پرهیز کرده و حتماً رعایت فاصله طولی و همچنین سرعت مطمئن را داشته باشند.

همزمان با بارش‌ها هشدار نارنجی هواشناسی نیز در استان سمنان صادر شده و از مردم درخواست شده تا به مناطق مرتفع سفر نکنند. در کنار بارش باران همچنین هوا نیز بسیار سردتر از روزهای قبل شده است.

امروز شاهد کاهش ۱۰ درجه‌ای دمای هوا نسبت به ابتدای هفته در اقصی نقاط استان سمنان هستیم و این امر باعث شده تا مردم لباس‌های گرم خود را نیز بر تن کنند.

اطمینان از سلامت بخاری و برف پاک کن‌های خودروها و همچنین همراه داشتن سوخت کافی و لباس گرم از دیگر توصیه‌های پلیس راه استان سمنان به مسافران است.

در چنین شرایطی به مردم توصیه شده که از سفرهای غیر ضروری اجتناب و فردا همزمان با روز جمعه در مناطق ییلاقی استان حضور پیدا نکنند. طبق اعلام سازمان هواشناسی بارش‌ها تا فردا شب در استان ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6267632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha